piątek, 2 lutego 2018

Zaskoczenie dla wszystkich.

Wiedziałam, że życie jest niesprawiedliwe, ale żeby aż TAK!!!
Większości z nas kopary opadły na wieść, że mąciwoda zostaje...mało tego ..to jeszcze awansuje. Ktokolwiek inny tylko nie ONA !!! Bóg nas opuścił? Osoba, która zatruła całą atmosferę w pracy, z poprzedniej zastępczyni zrobiła osobę chorą psychicznie i kobieta musiała odejść. Osoba, która wespół zespół z poprzednią szefową stanowiły team by innych upodlić. Szefowa odeszła, przyszła nowa i teraz ta manipulantka będzie okręcać sobie wokół paluszka kolejną? I jeszcze nami rządzić.A ten cyrk ze łzami w oczach na pożegnaniu szefowej, istny teatrzyk odstawiła.
Postanowiłam, że będę ją traktować tak samo jak ona niedoszłą zastępczynię...cytując jej odzywki wobec tamtej.
Nie rozumiem postępowania Wszechwładnej. Sama kiedyś z sarkazmem określiła zachowanie mąciwody, że w ten swój wyrachowany sposób się dowartościowuje, a teraz TO?

Cóż pracować trzeba, wiele zdzierżyłam, więc to też przeboleje byle tylko nie wchodziła mi w drogę. Wszyscy doskonale zdajemy sobie sprawę, że lekko nie będzie, ale nie dajemy się.
A tymczasem jest piątek, weekendu początek i można odetchnąć od tej obłudy.
A nawet....


Odpoczynek po intensywnym tygodniu pracy się należy.

2 komentarze:

  1. O kurczę.... ! Domyślam się , że też może być ciekawie.... Pracować trzeba, a jeszcze parę ładnych lat mamy przed sobą. Też już przerabiałam różne "szefostwo" i pamiętam jak bardzo było kiepsko nawet wychodzić rano z domu. Ale dasz radę z tym Twoim ciętym języczkiem !!! Bo jak nie Ty to kto ???? :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do języczka..to jak jej buchnę prosto w twarz" że uczę się od starszych" to ją rozniesie :))) ma pierd...ca na punkcie wieku.
      No a że jestem jaka jestem to tak wyszło...życie Polett i Ty tez dobrze o tym wiesz. Każdy wie...

      Usuń